مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 20:402023-07-17سياسي

رویکرد جهادی در همه بخش های حوزه علمیه حاکم باشد


رویکرد جهادی در همه بخش های حوزه علمیه حاکم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی عصر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب بنیادهای اعتقادی، اخلاقی، خانوادگی، اجتماعی، سیاسی و هویتی را در توطئه جدید خود مورد هدف قرار داده اند و حوزه و دانشگاه باید در یک اقدام جهادی در برابر این توطئه ها ایستادگی و نقشه های دشمنان را نقش برآب کنند.

وی ادامه داد: بیداری، آگاهی، زمان شناسی، اثرگذاری و حس هویت تاریخی نخستین وظیفه و رسالت حوزه ها در جامعه بوده و حوزه علمیه هویتی جز مردم و اتصال به دریای بیکران جامعه ندارد.

مدیر حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در طول تاریخ با آغوش باز از اسلام، معارف و اهل بیت استقبال کردند و این ملت در طول تاریخ به پرچمدار معارف اسلامی و پس از انقلاب به پرچمدار انقلاب اسلامی تبدیل شده اند.

آیت الله اعرافی گفت: این ظرفیت در ذات ملت ایران است که هوشمندانه در خدمت اسلام و قرآن قرار گرفته اند و اهل بیت (ع) را نسبت به سایر بلاد اسلام تشخیص دادند و پشتوانه مراکز علمی و حوزه های علمیه شدند.

وی اظهار کرد: حوزه های علمیه در طول تاریخ همواره عالمان و دانشمندان بزرگی را تربیت کرده اند که به تمامی مسلمانان و بشریت خدمت کردند و حوزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جهادی در همه بخش های حوزه علمیه حاکم باشد

رویکرد جهادی در همه بخش های حوزه علمیه حاکم باشد