مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-16اقتصادي

استفاده 58 درصد از مردم شهرستان گناوه از خدمات تامین اجتماعی


رییس اداره تأمین اجتماعی شهرستان گناوه گفت: 66 هزار و 696 نفر از جمعیت شهرستان گناوه که 58 درصد از جمعیت شهرستان را شامل می شود از خدمات این سازمان استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید دشتی صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان گناوه به مناسبت هفته تأمین اجتماعی اظهار داشت: تأمین اجتماعی در شهرستان گناوه با 27 نفر پرسنل و دو زیرمجموعه شامل یک کارگزاری در سطح شهر و یک شعبه اقماری در بندر ریگ افتخار خدمتگزاری به مردم را دارد.

رییس اداره تأمین اجتماعی شهرستان گناوه افزود: 66 هزار و 696 نفر از جمعیت شهرستان گناوه که 58 درصد از جمعیت شهرستان را شامل می شود از خدمات این سازمان استفاده می کنندو این آمار سه گروه کارفرما، بیمه شده و مستمری بگیر را شامل می شود.

وی بیان کرد :19 هزار و 341 نفر بیمه شده اصلی و 4 هزار و 178 نفر مستمر بگیر ماهانه در سطح شهرستان وجود دارد.

دشتی با اشاره به خدمات تأمین اجتماعی گفت: خدمات این سازمان به 2 دسته بلند مدت و کوتاه مدت تقسیم می شود که خدمات بلند مدت شامل پرداخت مستمری به سه دسته بازنشسته، از کارافتادگان و بازماندگان است.

پرداخت بیش از 28 میلیارد تومان مستمری در ماه به مستمری بگیران در گناوه وی بیان کرد: شعبه تأمین اجتماعی گناوه به طور متوسط ماهانه 28 میلیارد و 900 میلیون تومان مبلغ مستمری در فاصله بین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 58 درصد از مردم شهرستان گناوه از خدمات تامین اجتماعی

استفاده 58 درصد از مردم شهرستان گناوه از خدمات تامین اجتماعی