مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-26اقتصادي

قطع برق صنایع رویکرد وزارت نیرو نیست


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: رویکرد شرکت توزیع برق استان سمنان به هیچ عنوان قطع برق صنایع نیست و واحدهای تولیدی می توانند با جابه جایی زمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز به منظور بررسی برنامه های پیک سایی برای گذر موفق از اوج بار تابستان، چهارمین کمیته کاهش پیک و مدیریت مصرف هم زمان با پنجمین هفته مدیریت مصرف برق در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این نشست با اشاره به نام گذاری امروز با شعار مدیریت مصرف برق، صنعت، معدن و تجارت، سازمان های عمومی و مؤسسات خصوصی اظهار کرد: دو روش اصلی مدیریت مصرف برق در صنایع، جابه جایی زمان انجام فعالیت و بهبود تجهیزات و فرآیند است.

سیدمحمد حسینی نژاد بیان کرد: بسیاری از مشترکان می توانند با برنامه ریزی مناسب بخشی از مصارف انرژی الکتریکی خود را از ساعات اوج مصرف به دیگر ساعات و ترجیحاً به روزهای تعطیل و 11 شب تا 10 صبح روزهای عادی منتقل و از تعرفه های مختلف در این بازه های زمانی استفاده کنند.

وی افزود: در حوزه صنایع، رویکرد شرکت توزیع برق استان سمنان به هیچ عنوان قطع برق نیست و تنها صنایع می توانند با جابه جایی زمان به حداکثر ظرفیت تولید خود دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق صنایع رویکرد وزارت نیرو نیست

قطع برق صنایع رویکرد وزارت نیرو نیست