مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-03سياسي

فراخوان جشنواره ابوذر با رویکرد امیدآفرینی


مسوول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: جشنواره رسانه ای  ابوذر به عنوان فاخرترین جشنواره در کشور و توانسته در حوزه نظام مسائل و  تبیین دستاوردها با رویکرد امید آفرینی نقش آفرینی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز پوستر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان همدان ظهر امروز با حضور حجت الاسلام خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور، نماینده ولی فقیه در استان، جانشین سپاه انصارالحسین و معاون سیاسی و امنیتی استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد و جمعی از مدیران استانی رونمایی شد.

مسوول سازمان بسیج رسانه همدان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه نام این جشنواره برگرفته از نام مبارک صحابه پاک رسول گرامی اسلام و یار بصیر و باوفای حضرت امیرالمومنین(ع)، حضرت ابوذر غفاری است اظهار کرد: نظر به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب پیرامون امیدآفرینی در جامعه، نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر با رویکرد امیدآفرینی در سراسر کشور برگزار می شود.

ناصر قوامی با اشاره به اینکه اهالی رسانه و خبرنگاران در قالب این جشنواره در فضای کاملا آزاد و منصفانه به بیان مطالبات و تبیین دستاوردها در محورها و قالب های خواسته شده به رقابت می پردازند اضافه کرد: اهالی رسانه با متراکم کردن نور ایمان و امید در رسانه های استان به دنبال شکستن فضای ناامیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره ابوذر با رویکرد امیدآفرینی

فراخوان جشنواره ابوذر با رویکرد امیدآفرینی