مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-01سياسي

دولت های اسلامی باید به دنبال مجازات عاملان اهانت به قرآن کریم باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اهانت به کتاب مقدس قرآن کریم، - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در بیانیه ای اهانت به قرآن کریم از سوی کشور سوئد را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اهانت به کتاب مقدس قرآن کریم، اعلام می دارد که تمامی دولت های اسلامی می بایست مجازات و پشیمانی عاملان و آمران اهانت به مقدسات اسلامی را دنبال کرده تا دیگر شاهد این اقدامات تلخ نباشیم.

در این بیانیه آمده است: پس از گذشت قرن ها از ابلاغ دین مبین اسلام و گسترش این نور الهی در سرتاسر عالم، هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و با چراغ سبز پلیس آن کشور، حکایت از زنده و پویا بودن این دین الهی و صف آرایی دشمنان اسلام در مقابل آن دارد.

از آنجا که نور و ظلمت، پاکی و پلیدی، طهارت و نجاست، هیچ گاه با یکدیگر جمع نمی شوند و اجتماع نقیضین محال است، در جامعه ای بستر هتک حرمت به اسلام و قرآن فراهم شده که در جرایم متعدد، جزو رتبه های نخستین در دنیا است.

جرائمی، چون سرقت، تجاوز های جنسی، باند های مواد مخدر، کودک آزاری و تهدید امنیت کودکان، تهدید و ارعاب شهروندان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت های اسلامی باید به دنبال مجازات عاملان اهانت به قرآن کریم باشند

دولت های اسلامی باید به دنبال مجازات عاملان اهانت به قرآن کریم باشند