مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:002023-06-26ورزشي

دریای بابلسر یکی از نمایندگان مازندران در جام حذفی فوتبال کشور شد


تیم دریای بابلسربا قهرمانی درمسابقات جام حذفی فوتبال مازندران، جواز حضور در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور به عنوان یکی از نماینده های این استان را نیز کسب کرد.

- ایسنا/مازندران تیم دریای بابلسربا قهرمانی درمسابقات جام حذفی فوتبال مازندران، جواز حضور در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور به عنوان یکی از نماینده های این استان را نیز کسب کرد.

تیم دریای بابلسر در دیدارنهایی جام حذفی فوتبال مازندران که در ورزشگاه شهدای سیمرغ برگزار شد، با نتیجه 3 بر یک تیم طوس ساری را شکست داد و جام قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سر برد.

جام قهرمانی فوتبال جام حذفی مازندران توسط رحیم درزی خلردی رییس، قربانعلی سهرابی نائب رییس آقایان هیات فوتبال مازندران و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی در ورزشگاه شهدای سیمرغ با برگزاری جشن باشکوهی به تیم دریای بابلسر اهدا شد.

رقابت 60 تیم درفوتبال جام حذفی مازندران رییس سازمان لیگ و نائب رییس آقایان هیات فوتبال مازندران گفت: درمسابقات برگزار شده جام حذفی فصل 1402–1401 باشگاه های مازندران، تعداد60 تیم از سراسراستان حضور داشتند که درنهایت 59 بازی برگزار شد.

قربانعلی سهرابی، با قدردانی از حضور همه 60 تیم شرکت کننده در این فصل از رقابت های حذفی مازندران گفت: تیم دریای بابلسر با کسب عنوان قهرمانی، توانست جواز حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریای بابلسر یکی از نمایندگان مازندران در جام حذفی فوتبال کشور شد

دریای بابلسر یکی از نمایندگان مازندران در جام حذفی فوتبال کشور شد