مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:102023-06-22اقتصادي

از مُسکن برای ایمن سازی تا شناسایی نقاط حادثه خیز کندوان


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز در سطح محور، گفت: پیگیری هایی در ارتباط با ایمن سازی محور درحال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، 20 خرداد ماه امسال بود که ریزش شدید سنگ در منطقه کمرزرد محور کندوان و سقوط آن بر روی خودرو دو فوتی برجای گذاشت و همین موضوع موجب انسداد محور شد.

البته باران سنگ، معضلی است در محور کندوان با آن مواجه هستیم و با هر بار بارش برف و باران محور مستعد بارش سنگ می شود.

در این زمینه پیگیری در ارتباط با حل مشکل ریزش سنگ و باران سنگ در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم با تحقق اعتبار برای همیشه به معضل باران سنگ در محور پایان داده شود.

مهدی صفایی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس در این باره در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: بعد از حادثه ریزش سنگ بحث  لق گیری را در سطح محور کندوان در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: تصمیم بر این شد تیمی برای بررسی احداث گالری در منطقه کمرزرد کندوان داشته باشیم که 70 درصد کار برداشت انجام شد و قرار شد روز یک شنبه با طرح به تایید کمیته فنی برسانند.

  رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس با بیان اینکه طرح احداث گالری در منطقه کمرزرد محور کندوان باید به تایید کمیته فنی برسد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مُسکن برای ایمن سازی تا شناسایی نقاط حادثه خیز کندوان

از مُسکن برای ایمن سازی تا شناسایی نقاط حادثه خیز کندوان