مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:352023-06-27بين الملل

پسکوف: نمی دانم پریگوژین کجاست


سخنگوی کرملین امروز (سه شنبه) با بیان اینکه ولادیمیر پوتین قدردان زحمات الکساندر لوکاشنکو برای پایان بحران اخیر است، گفت که هیچ اطلاعاتی درباره اینکه یوگنی پریگوژین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا به نقل از وبسایت روزنامه گاردین نوشت: دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین گفت که مسکو نمی داند یوگنی پریگوژین، بنیان گذار و فرمانده گروه پیمانکار نظامی واگنر که اخیراً دست به شورش مسلحانه زد، در حال حاضر کجاست.

بر اساس مفاد توافقی که با هدف پایان بخشیدن به شورش مسلحانه پریگوژین و واگنری ها حاصل شد، قرار شد به پریگوژین اجازه داده شود که به بلاروس رفته و سربازانش هم این فرصت را داشته باشند که به ارتش روسیه پیوسته و یا همراه با او به بلاروس بروند.

رویترز گزارش داد که دیمیتری پسکوف در یک کنفرانس خبری گفته که این توافق در حال اجراست و ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه همیشه پای حرفش می ایستد.

پیش تر وزارت دفاع روسیه در 10 ژوئن اعلام کرد که تشکّلات داوطلب مانند گروه واگنر باید با ارتش روسیه قراردادهای رسمی امضا کنند؛ اما انگلیس مدعی شد که پریگوژین عضویت سربازانش در ارتش روسیه را شرم آور خوانده و از این دستور سر باز زده است.

پسکوف در این کنفرانس خبری گفت که نمی داند چه تعداد از سربازان واگنر پس از حصول توافق میان کرملین و پریگوژین، قراردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسکوف: نمی دانم پریگوژین کجاست

پسکوف: نمی دانم پریگوژین کجاست