مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-19بين الملل

سید حسن نصرالله: ملت لبنان باید از تاریخ کشورشان درس بگیرند


دبیرکل حزب الله لبنان سه شنبه شب در سخنانی به مناسبت بزرگداشت دهه محرم در ضاحیه جنوبی بیروت، تاکید کرد که ملت لبنان باید تاریخ کشورشان را بخوانند و از آن درس بگیرند.

- دبیرکل حزب الله لبنان سه شنبه شب در سخنانی به مناسبت بزرگداشت دهه محرم در ضاحیه جنوبی بیروت، تاکید کرد که ملت لبنان باید تاریخ کشورشان را بخوانند و از آن درس بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به همین مناسبت اظهار کرد: تاریخ بسیار مهم است و باید از آن مطلع بود و از آن بهره برد.

وی گفت: تاکید می کنم که تاریخ لبنان را باید بخوانیم تا بتوانیم از درس های تاریخ آن بهره ببریم تا تجربیات گذشته را تکرار نکنیم و در نتیجه آن ملت لبنان به جنگ های داخلی برنگردند.

نصرالله افزود: تاریخ مملو از ناامیدی است و قوانین و هنجارهای ثابتی در تاریخ در ارتباط با جامعه وجود دارد و هرکس از آنها سرپیچی کند بازنده است و هرکس این قوانین را به کار گیرد برنده خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: قصص قرآن برای مردم عبرت است و بیشترین پیامبری که قرآن از آن سخن گفته موسی علیه السلام است و افرادی که از آنها بیشتر نام برده شده است بنی اسراییل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن نصرالله: ملت لبنان باید از تاریخ کشورشان درس بگیرند

سید حسن نصرالله: ملت لبنان باید از تاریخ کشورشان درس بگیرند