مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-17پزشكي

آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار اربعین را داریم


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آمادگی کامل این دانشگاه برای ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی در همایش عظیم اربعین 1402 خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آمادگی کامل این دانشگاه برای ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی در همایش عظیم اربعین 1402 خبر داد.

دکتر قباد محمدی در سمینار سلامت در اربعین با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) را وظیفه خود می داند و با تمام توان در این همایش عظیم حضور خواهد داشت، اظهار کرد: همه همکاران ما اعم از بهداشتی، درمانی و اورژانس با جان و دل به زائران خدمات لازم را ارائه می دهند، چرا که عشق به امام حسین (ع) از دیرباز در دل مردمان این دیار شعله ور است.

وی با بیان اینکه همایش اربعین یک همایش عظیم است، گفت: با توجه به تردد زائران از مرز خسروی و اینکه بیش از 90 درصد زائرانی که از مرز مهران در این همایش عظیم شرکت می کنند از استان کرمانشاه می گذرند، بیشترین خدمات بهداشتی درمانی به عهده استان کرمانشاه و دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود .

محمدی افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی ها و تدابیر اندیشیده شده برای ارائه خدمات به زایران اربعین حسینی(ع) در حوزه بهداشت و درمان، آمادگی لازم را داریم و امیدوارم امسال نیز بتوانیم خدمات خوبی را به زائران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار اربعین را داریم

آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار اربعین را داریم