مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 02:052023-06-26ورزشي

کیانوش رستمی و سازی که همچنان ناکوک است


کیانوش رستمی با وجود بهایی که به او داده می شود همچنان ساز ناکوک وزنه برداری ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رکوردگیری از ملی پوشان وزنه برداری برای حضور در مسابقات جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگژو روز گذشته در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اما نکته ای بیش از همه جلب توجه می کرد و مورد توجه اهالی وزنه برداری و رسانه ها قرار گرفت، باز هم غیبت کیانوش رستمی، وزنه بردار غیر قابل کنترل بود.

همه وزنه بردارانی که کادر فنی دعوت کرده بود با انگیزه بالایی حاضر شدند و وزنه زدند، اما خبری از رستمی نبود تا او همچنان ساز ناکوک وزنه برداری ایران باشد.

رفتارهای اینچنینی کیانوش مسبوق به سابقه بوده و او در گذشته نیز همین رفتارها را داشت و در زمان ریاست علی مرادی نیز با برنامه های فدراسیون و کادرفنی کاری نداشت، هرچند نتظار می رفت در این دوره که مدیریت فدراسیون تغیییر کرده و هم دوره ایهای او و قهرمانان سابق این رشته بر مسند کار قرار گرفته اند، این وزنه بردار تعامل بیشتری داشته باشد، اما پای او در یک کفش است و با برنامه خودش پیش می رود.

البته باید اذعان کرد که دوره حرفه ای و قهرمانی رستمی تقریبا به پایان رسیده و عملکرد او در یکی دو مسابقه اخیری که شرکت کرد این موضوع را به خوبی ثابت کرد و مشخص است که رکوردهای او عملا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیانوش رستمی و سازی که همچنان ناکوک است

کیانوش رستمی و سازی که همچنان ناکوک است