مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-26اقتصادي

تدوین طرح بازآفرینی شهر پاوه در مراحل پایانی قرار دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی پاوه با اشاره به ضرورت ساماندهی بافت فرسوده شهری، گفت: تدوین طرح بازآفرینی شهر پاوه در مراحل پایانی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالم مصطفایی صبح دوشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان پاوه که با محوریت بافت فرسوده شهری برگزار شد، اظهار کرد: برای عمران و توسعه شهر تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی الزامی است.

وی بر تسریع در اتمام تهیه طرح بازآفرینی شهر پاوه دقت بیشتر در شناسایی و تعیین محدوده های دارای بافت فرسوده و ناکارآمد به تفکیک تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی پاوه تصریح کرد: وجود طرح مصوب بازآفرینی کمک می کند که بهسازی و نوسازی محدوده های دارای بافت فرسوده و ناکارآمد مشمول اعتبارات و امتیازات اختصاص یافته ستاد بازآفرینی در استان شده و علاوه بر آن ساکنین این محدوده ها بتوانند از برخی امتیازات به ویژه تسهیلات کم بهره تخریب و نوسازی واحدهای مسکونی خود بهره مند شوند.

مصطفایی همچنین با توجه به اقدامات شهرداری پاوه در سال های اخیر برای توانمند سازی این محدوده ها، گفت: برای عمران و توسعه شهر ضرورت دارد همه دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات شهری و بهبود وضعیت شهر به شهرداری کمک و شهرداری نیز با جلب اعتماد و همکاری و تعامل بیش از پیش بین دستگاه های اجرایی از ظرفیت این ستاد برای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح بازآفرینی شهر پاوه در مراحل پایانی قرار دارد

تدوین طرح بازآفرینی شهر پاوه در مراحل پایانی قرار دارد