مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-28سياسي

اجتماع بزرگ «غدیریون» در خراسان جنوبی برگزار می شود


دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه های محوری در استان به مناسبت عید غدیر اجتماع«غدیریون» است که نیمه تیرماه همزمان با شب عید غدیر در خراسان جنوبی برگزار می شود - محمد حاجی زاده، دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک روز عرفه اظهارداشت: درست است امروز به عنوان عید در احادیث نیامده اما امروز عید بوده چون دست هایی به سوی آسمان بلند، اشک هایی جاری و گره هایی باز خواهد شد و امروز برابری با شب های قدر می کند.

وی با بیان این که از دو سال گذشته با مصوبه شورای عالی فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی کشور آغاز دهه امامت و ولایت در تقویم جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است، تصریح کرد: بنابراین همه این روزها جای تبریک دارد.

دلیل تشکیل بنیاد غدیر  دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در خراسان جنوبی با اشاره به این که بنیاد غدیر سال 76 آغاز به کار کرد و از شهریورماه سال 79 در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت شد این بنیاد را یادگار مرحوم آیت الله خزعلی  دانست و افزود: دبیرکل فعلی بنیاد آیت صدیقی هستند.

حاجی زاده ادامه داد: در مرکز استان ها نمایندگان ولی فقیه و در شهرستان ها و مراکز بخش ها ائمه جمعه رییس نمایندگی بنیاد را برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ «غدیریون» در خراسان جنوبی برگزار می شود

اجتماع بزرگ «غدیریون» در خراسان جنوبی برگزار می شود