مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:502023-07-09سياسي

مادر اردبیلی قاتل فرزندش را بخشید


همزمان با دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم، مادر اردبیلی از قصاص قاتل فرزندش گذشت و او را بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس شوراهای حل اختلاف استان اردبیل عصر یکشنبه در نشست اعضای ستاد صبر و بخشش در اردبیل اظهار کرد: جوان 28 ساله ای که هشت سال پیش فرزند برومند خانواده ای را به قتل رسانده بود، با مهر و عطوفت مادر داغ دیده مورد بخشش قرار گرفت تا به عشق امام علی (ع) از قصاص قاتل فرزندش بگذرد.

حجت الاسلام سید حسین علوی تصریح کرد: در سال جاری و در قالب طرح به حرمت امام رئوف می بخشم رضایت پنج نفر از خانواده های مقتول جلب شده تا این افراد که به خاطر قتل عمد به قصاص محکوم شده بودند، از دار مجازات رهایی پیدا کنند.

وی گفت: در 2 پرونده نیز که قتل غیرعمد بود، دیه این افراد مورد رضایت خانواده ها قرار گرفت تا زمینه جلب رضایت شاکیان فراهم آید.

رییس شوراهای حل اختلاف استان اردبیل افزود: در 6 پرونده نیز با شروط اعلام شده کار سازش در مرحله انجام است که امیدواریم با سعه صدر خانواده مقتول صلح و سازش و گذشت آن شکات را شاهد باشیم.

حجت الاسلام علوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ستاد صبر و بخشش تلاش می کند تا در پرونده های قتل عمد و غیرعمد با جدیت و تلاش و پیگیری های مؤثر به همراه بزرگان محلات و ریش سفیدان زمینه صلح و سازش و گذشت فراهم آمده و کمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر اردبیلی قاتل فرزندش را بخشید

مادر اردبیلی قاتل فرزندش را بخشید