مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:102023-06-22سياسي

برگزاری دعای عرفه در تپه نورالشهدا گرگان


مدیرکانون فرهنگی تبلیغی معیار از برگزاری دعای عرفه با اجتماع بزرگ مردم دارالمؤمنین گرگان در تپه نورالشهدا گرگان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکانون فرهنگی تبلیغی معیار از برگزاری دعای عرفه با اجتماع بزرگ مردم دارالمؤمنین گرگان در تپه نورالشهدا گرگان خبر داد.

محمد رحیمیان صبح امروز پنج شنبه یکم تیر ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه اقدامات فرهنگی محدود به زمان و مکان نیست، اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی، جهادی، معنوی و انسان دوستانه کانون فرهنگی تبلیغی معیار با حضور طیف های مختلف مردم در هر نقطه از کشور پهناور ایران اسلامی برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه این کانون برنامه های بسیاری را در روزهای پراسترس و غمگین سیل گلستان که بار سنگین خسارتی آن در آق قلا رخ داد، برای تسکین آلام هم استانی ها برگزار کرد، ادامه داد: اجرای طرح چهل زوج شیعه و سنی در آن دوران مطرح شد که پس از تهیه جهیزیه و برگزاری آیین عروسی زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

مدیرکانون فرهنگی تبلیغی معیار فعالیت های جهادی کانون را بی شمار دانست و افزود: گوشه ای از فعالیت ها کانون مذکور در حوزه های تأمین مسکن و دیگر ملزومات روستاییان، برگزاری ویژه برنامه های معنوی و مذهبی با حضور اقشار مختلف مردم و نشست های بصیرتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دعای عرفه در تپه نورالشهدا گرگان

برگزاری دعای عرفه در تپه نورالشهدا گرگان