مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-02سياسي

جاده های پر خطر کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مساعدت دولت در سفر دور دوم به استان


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده های استان پر خطر هستند و انتطار داریم در سفر دولت اعتباری به استان تخصیص داده شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده با اشاره به وضعیت جاده های استان گفت: 12 درصد تلفات استان در کمربندی یاسوج است که پنج کیلومتر این محور دو بانده شد و مابقی در حال انجام است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: جاده های استان پرخطر هستند به همین دلیل رقم های بزرگی اختصاص داده شده و کار در حال انجام است.

وی بیان کرد: محورهای یاسوج به بابامیدان، یاسوج به اصفهان و یاسوج به شیراز از نقاط حادثه خیز استان به شمار می روند و دو بانده کردن آنها در دستور کار است  مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح رسمی محور پاتاوه به دهدشت پس از 28 سال در سفر دولت به استان خبر داد و گفت: دولت باید برای دو بانده شدن این محور اعتبار هزینه کند و در این خصوص هم با وزیر راه صحبت کردیم که نمی توانیم قتلگاه جدید بسازیم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم جاده های استان را از این وضعیت خارج کنیم، گفت: به این سفر برای اختصاص اعتبار به جاده های استان امیدواریم.

احمدزاده ادامه داد: مسیر یاسوج باغچه سادات 100 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های پر خطر کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مساعدت دولت در سفر دور دوم به استان

جاده های پر خطر کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مساعدت دولت در سفر دور دوم به استان