مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-08ورزشي

استقبال آصفری از تعیین سقف مالی قرارداد باشگاه های فوتبال و واردات خودرو


نایب رییسکمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین سقف مالی قرارداد باشگاه های فوتبال یک کار پسندیده بوده و مجلس نیز با مصوبه خود در خصوص واردات خودرو یک گام دیگر برای پاسخگو کردن شرکت های خودروسازی برداشت.

- نایب رییسکمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین سقف مالی قرارداد باشگاه های فوتبال یک کار پسندیده بوده و مجلس نیز با مصوبه خود در خصوص واردات خودرو یک گام دیگر برای پاسخگو کردن شرکت های خودروسازی برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: اقدام اخیر ‎فدراسیون فوتبال برای تعیین ‎سقف مالی قرارداد باشگاه ها یک کار پسندیده هرچند دیر هنگام است و می تواند در راستای ‎شفافیت باشد و لازم است در کنار این اقدام، قراردادها از پشت دیوار به پشت شیشه بیاید و شفاف برای همه قابل رویت باشد.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، در توییتی دیگر نوشت: مصوبه مجلس درخصوص ‎واردات خودرو گام بسیار خوبی برای پاسخگوکردن شرکت های ‎خودروساز داخلی است؛ که با چه توجیهی قیمت خودرو را هر سه ماه یک بار بالا بردند؟ توقع از دولت این است با توجه به تصویب ‎شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت هرچه سریعتر زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال آصفری از تعیین سقف مالی قرارداد باشگاه های فوتبال و واردات خودرو

استقبال آصفری از تعیین سقف مالی قرارداد باشگاه های فوتبال و واردات خودرو