مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 09:022023-07-14اقتصادي

برای حل مشکل مسکن و اجاره چه باید کرد؟


افزایش تولید و عرضه مسکن و انجام اقدامات کوتاه مدت در این حوزه از موضوعاتی هستند که یکی از اعضای هیئت رییسه مجلس معتقد است تحقق آن می تواند بخشی از مشکلات حوزه مسکن و اجاره را حل کند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: هر ساله با شروع فصل تابستان، فصل جابجایی ها هم فرامی رسد، فصلی که برای مستاجران مشکلات بسیاری را به همراه دارد.

  افزایش تولید و عرضه مسکن و انجام اقدامات کوتاه مدت در این حوزه از موضوعاتی هستند که مچتبی یوسفی عضو هیئت رییسه مجلس معتقد است تحقق آن می تواند بخشی از مشکلات حوزه مسکن و اجاره را حل کند.

عواملی که مشکلات مستاجران را بیشتر کرد افزایش قیمت مسکن و اجاره خانه معلول عوامل مختلفی است که به گفته بسیاری از نمایندگان مجلس و کارشناسان حوزه اقتصادی و مسکن، عدم ساخت و عرضه مسکن در سال های گذشته و به خصوص بی توجهی دولت تدبیر و امید به ساخت مسکن و به هم خوردن تعادل عرضه و تقاضای مسکن در سال های مدیریت این دولت از مهم ترین دلایل این موضوع است.

جدای تاثیرات نامناسبی که به گفته کارشناسان، تصمیات نامناسب مسئولان دولت گذشته در حوزه مسکن گذاشته، برخی نمایندگان مجلس همچون حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان هم معتقدند اجرای ضعیف قوانین مصوب در حوزه مسکن نیز باعث شده تا روند افزایشی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل مشکل مسکن و اجاره چه باید کرد؟

برای حل مشکل مسکن و اجاره چه باید کرد؟