مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-19اقتصادي

وجود انشعاب های غیرمجاز عامل افت فشار آب محمدشهر بود


وجود انشعاب های غیرمجاز به ویژه در باغ ویلاها و پر کردن استخرها عامل افت فشار آب محمدشهر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا نامداری صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های آبفا در محمدشهر کرج اظهار کرد: مشکل کم آبی و کمبود آب در برخی مناطق محمدشهر کرج با اتمام عملیات اجرایی پروژه های جدید آبرسانی برطرف شد.

وی بیان کرد: همزمانی وقوع چند عامل همچون وجود انشعاب های غیرمجاز به ویژه در باغ ویلاها و پر کردن استخرها، نصب مستقیم پمپ روی شبکه توسط مشترکان، نداشتن پمپ و مخزن در بسیاری از واحدهای ساختمانی، ساخت و سازهای بی رویه و افزایش نرخ رشد و مهاجر پذیری منطقه و افزایش دما (مصرف بالا در پیک مصرف)،کاهش شدید آبدهی چاه ها و… از جمله عواملی بوده که موجب شد تا بخشه ایی از محمدشهر با افت فشار یا قطع آب در بعضی از ساعات شبانه روز روبرو شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب البرز در تشریح اقدامات لازم برای بهبود وضعیت و ایجاد شرایط پایدار تأمین و توزیع آب محمد شهر خاطرنشان کرد: حفر، تجهیز، بهسازی، افزایش عمق، کف شکنی و جابه جایی هشت حلقه چاه عمیق از اواخر سال قبل تا کنون در دست اقدام بوده است.

وی تصریح کرد: به طوری که یک حلقه چاه جدید در خرداد ماه وارد مدار بهره برداری شد و حفر و تجهیز دو حلقه چاه دیگر هم به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود انشعاب های غیرمجاز عامل افت فشار آب محمدشهر بود

وجود انشعاب های غیرمجاز عامل افت فشار آب محمدشهر بود