مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-15سياسي

جذب کارگزار نظارت و ارزیابی شرکت های فناور حوزه زیست فناوری


فراخوان جذب کارگزار ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و نظارت بر اجرای طرح های مورد حمایت ستاد توسعه زیست فناوری منتشر شد.

- فراخوان جذب کارگزار ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و نظارت بر اجرای طرح های مورد حمایت ستاد توسعه زیست فناوری منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در راستای ارزیابی و بررسی صلاحیت شرکت ها، مؤسسه ها، شتاب دهنده ها، استارت آپ ها و هسته های فناور و همچنین نظارت بر فعالیت آن ها، اقدام به جذب کارگزار ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و نظارت بر اجرای طرح های مورد حمایت ستاد کرده است.

این کار با هدف برون سپاری فرآیند ارزیابی و نظارت بر طرح های فناورانه انجام می شود و متقاضیانی که دارای موضوع اساسنامه و دارای سابقه فعالیت مرتبط در این حوزه هستند، می توانند برای ثبت درخواست کارگزاری، مدارک مورد نیاز و پروپوزال مربوطه را به پست الکترونیکی setadzist@gmail.

com تا 18 مرداد 1402 ارسال کنند.

فعالیت اصلی این کارگزار بررسی طرح های فناورانه بر اساس معیارهای مشخص شده و همچنین نظارت بر حسن اجرای طرح ها و ارائه پیشنهادهای توانمندسازی است.

ستاد توسعه زیست فناوری به عنوان متصدی امر درصدد است با استفاده از ظرفیت مجریان توانمند و دارای سابقه نظارت و ارزیابی و آشنا با نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب کارگزار نظارت و ارزیابی شرکت های فناور حوزه زیست فناوری

جذب کارگزار نظارت و ارزیابی شرکت های فناور حوزه زیست فناوری