مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:052023-06-27سياسي

ابلاغ اعتبار 12 هزار میلیارد ریالی برای پروژه های دشتستان


نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ اعتبار 12 هزار میلیارد ریالی برای پروژه های این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در گفتگو با معاون اجرایی رییس جمهور آخرین وضعیت مصوبات سفر دولت به استان را پیگیری کردم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبات خوبی برای شهرستان دشتستان به دستگاه ها ابلاغ شده است اضافه کرد: 2 هزار و 600 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان 17 شهریور برازجان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به ابلاغ اعتبار 2 هزار میلیارد ریال برای جاده نمازگاه - ارم - بوشکان، اضافه کرد: هزار و 300 میلیارد ریال برای احداث مخزن و خط انتقال آب ارغون در بخش بوشکان ابلاغ شده است.

رضایی ادامه داد: همچنین 2 هزار میلیارد ریال برای احداث سد دهرود، 750 میلیارد ریال برای تکمیل شبکه آبیاری نوین در سعدآباد و آب پخش و شبانکاره ابلاغ شده است.

وی از ابلاغ 500 میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع های فرهنگی آب پخش و سعدآباد و شبانکاره خبر داد و بیان کرد: 400 میلیارد ریال برای تکمیل پل درودگاه، هزار و 600 میلیارد ریال برای اصلاح نقاط حادثه خیز استان، 900 میلیارد ریال برای تکمیل مخازن ذخیره و خطوط انتقال آب و… ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اعتبار 12 هزار میلیارد ریالی برای پروژه های دشتستان

ابلاغ اعتبار 12 هزار میلیارد ریالی برای پروژه های دشتستان