مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-01اقتصادي

برخورد با 3 تور گردشگری متخلف در قزوین


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از برخورد با سه تور گردشگری از مبدأ تهران به مقصد قزوین در تعطیلات عید سعید قربان خبر داد.

- علیرضا خزائلی اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح مشترک نظارت بر تورهای گردشگری به مقصد قزوین توسط بازرسان اداره کل میراث ‍فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همراهی هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و پلیس اماکن با سه تور گردشگری به دلیل عدم رعایت قوانین و ضوابط مصوب برخورد و از ورود اعضای این تورها به موزه ها و اماکن تاریخی تحت پوشش این اداره کل جلوگیری شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، وی افزود: نداشتن بیمه نامه سفر، مجوز آژانس های خدمات مسافرتی، راهنمای تور مورد تایید و نیز عدم رعایت شئونات اسلامی از مهمترین تخلفاتی است که در صورت مشاهده توسط بازرسان با گردانندگان تور برخورد و از ادامه فعالیت تور جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از گردشگران و هم استانی ها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص فعالیت تورهای گردشگری با تلفن 33685024 واحد نظارت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تماس بگیرند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با 3 تور گردشگری متخلف در قزوین

برخورد با 3 تور گردشگری متخلف در قزوین