مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-18اقتصادي

یک شرکت آب معدنی در مشهد 259 میلیارد ریال جریمه شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: یک شرکت متخلف تولید آب معدنی در مشهد به پرداخت 259 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: یک شرکت متخلف تولید آب معدنی در مشهد به پرداخت 259 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سید مرتضی مدنی با اعلام این خبر اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان طرقبه و شاندیز به پرونده گرانفروشی یک شرکت تولیدی آب معدنی به ارزش 10 میلیارد و 356 میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت و ارائه ندادن مدارک قانونی پیرامون افزایش قیمت، اتهام انتسابی را محرز اعلام و مدیرعامل شرکت را علاوه بر ممهور کردن پروانه شرکت به تخلف اول، به پرداخت 258 میلیارد و 916 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، مدنی بیان کرد: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با مشاهده تخلف گران فروشی از یک شرکت در بطری های 500 میلی لیتر و 1500 میلی لیتر آب معدنی، پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شرکت آب معدنی در مشهد 259 میلیارد ریال جریمه شد

یک شرکت آب معدنی در مشهد 259 میلیارد ریال جریمه شد