مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:402023-06-24سياسي

انتخاب نا آگاهانه از اهداف دشمن است


فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا مردم ایران را ناامید کند، گفت: تمام هدف دشمن این است که مردم در انتخاب های خود اشتباه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی ملک شاهکویی در مراسم یادمان حماسه مجنون و بزرگداشت سردار هفده ساله لشکر ویژه 25 کربلا، شهید داوود شیخ هدایتی در علی آباد کتول گفت: حضور فیزیکی در میدان و حضور در صحنه درسی است که امروز باید از شهدا آموخت.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته، افزود: خیلی ها فکر می کردند دشمن پشت دروازه های ایران رسیده است و این دروغ را باور کرده و سکوت اختیار کردند.

سردار علی ملک شاهکویی گفت: مانند جنگ صفین که امیرالمومنین (ع) جنگ پیروز شده را با یک عملیات فریب از سوی عمروعاص واگذار کرد، دشمن هر روز برای ما ترفند و دروغ و عملیات روانی سنگینی ایجاد می کند، ولی واقعاً در میدان این طور نیست.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا مردم ایران را نا امید کند، گفت: ما پایان امسال دو امتحان مهم با عنوان انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم تمام هم و غم دشمن این است در خبرگان رهبری مردم در انتخاب شأن اشتباه کنند.

وی ادامه داد: اگر مجلس شورای اسلامی 1402 ضعیف باشد مطمئن باشید هم از لحاظ معیشت و هم امنیت با مشکل مواجه خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب نا آگاهانه از اهداف دشمن است

انتخاب نا آگاهانه از اهداف دشمن است