مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:262023-07-09حوادث

خانواده ها کودکان را در ساحل رها نکنند


نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران امروز درباره وضعیت طرح های دریا در مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: با تلاش ناجیان غریق امسال تعداد نجات یافتگان از مرگ حتمی به 355 نفر رسید.

وی افزود: همچنین تاکنون 4 تن در دریای مازندران غرق شدند که تعداد غرقی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و 500 نفر از عوامل ستادی، اجرایی، هلال احمر و ناجیان غریق در 550 نقطه حادثه خیز مستقر هستند.

کریمیان با تاکید بر اینکه افراد در مسیر قایق ها و جت رانان قرار گیرند، خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر کم توجهی خانواده ها به فرزندان است که تعداد زیادی از نجات یافتگان ما کودکان هستند و خانواده ها باید هشدارها را جدی بگیرند و از کودکان شان چشم برندارند.

وی با اعلام اینکه حضور مردم در مناطق دنج دریا کماکان جز مشکلات مهمی است که با آن دست و پنجه نرم می کنیم، تصریح کرد: مردم باید بدانند حضور در مناطق دنج باتوجه به نبود ناجی غریق خطرات بسیاری به همراه دارد.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: موضوعی که این روزها فراگیر شده، مردم بومی هستند با این تصور که برای شنا در رودخانه و استخر مهارت دارند با ناجیان غریق درگیر شده و به هشدارها توجهی نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها کودکان را در ساحل رها نکنند

خانواده ها کودکان را در ساحل رها نکنند