مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-21سياسي

اجرای فعالیت های بنیاد برکت در 16 هزار روستای کشور


مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه فعالیت های بنیاد در بیش از 16 هزار روستای کشور و تمام استان های ایران انجام شده است، گفت: تا کنون توانسته ایم یک میلیون و 200 هزار نفر را مشغول به کار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم امضای تفاهم نامه مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی و بنیاد برکت صبح امروز (جمعه 30 تیر ماه) با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل بنیاد برکت، رییس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی و جمعی از مدیران ارشد ستاد اجرایی و سازمان همکاری اسلامی برگزار شد.

محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت اظهار کرد: بنیاد برکت به عنوان یکی از نهادهای توسعه گر فعالیت می کند و بنیادی است که با اقدامات مؤثر، امروز توانسته است در محرومیت زدایی مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت های بنیاد برکت در بیش از 16 هزار روستای کشور و تمام استان های ایران انجام شده است، گفت: تا کنون توانسته ایم یک میلیون و 200 هزار نفر را مشغول به کار کنیم چرا که یکی از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری اشتغالزایی و توانمندی اقتصادی است.

وی افزود: بیش از 300 هزار طرح کوچک و خرد را ایجاد کردیم همچنین بنیاد برکت بیش از هزار نفر تسهیل گر دارد که در استان های مختلف کشور فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فعالیت های بنیاد برکت در 16 هزار روستای کشور

اجرای فعالیت های بنیاد برکت در 16 هزار روستای کشور