مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-09اقتصادي

34 هزار مترمربع از معابر شهر مرزی آستارا آسفالت شد


شهردار آستارا از آسفالت 34 هزار مترمربع از معابر این شهر مرزی با هزینه ای بالغ بر 13 میلیارد تومان توسط شهرداری خبر داد.

- ایسنا/گیلان شهردار آستارا از آسفالت 34 هزار مترمربع از معابر این شهر مرزی با هزینه ای بالغ بر 13 میلیارد تومان توسط شهرداری خبر داد.

میثم الوان پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شهرداری آستارا در یک سال گذشته در راستای آسفالت کاری معابر سطح شهر نسبت به تهیه 550 تن قیر اقدام نموده است، اظهار کرد: تاکنون 34 هزار متر مربع عملیات آسفالت کاری در سطح شهر مرزی آستارا صورت گرفته است که هزینه ای بالغ بر 13 میلیارد تومان در بر داشته است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت معابر شهری و نیاز ضروری شهر در نقاط مختلف و کم برخوردار مانند شهرک عباس آباد، غلام محله و سایر نقاط شهری نیاز به تهیه 400 تن قیر جهت آسفالت می باشد که امیدواریم در ماه های آینده انجام شود، افزود: در راستای جمع آوری و هدایت آب های سطحی اقدامات مختلفی شامل جدول گذاری، کانیوو، جوی جدول و لوله گذاری در مجموع به طول 1600 متر و با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده است.

الوان پور ادامه داد: در زمینه پیاده روسازی و کف سازی معابر، 950 مترمربع انواع پازل با هزینه ای در حدود 700 میلیون تومان نیز اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 هزار مترمربع از معابر شهر مرزی آستارا آسفالت شد

34 هزار مترمربع از معابر شهر مرزی آستارا آسفالت شد