مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-26اقتصادي

رشد حدود 1000 مگاواتی مصرف برق خوزستان در ابتدای هفته


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از رشد حدود 1000 مگاواتی مصرف در شبکه برق خوزستان خبر داد و بر لزوم مدیریت مصرف برق تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از رشد حدود 1000 مگاواتی مصرف در شبکه برق خوزستان خبر داد و بر لزوم مدیریت مصرف برق تاکید کرد.

محمود دشت بزرگ در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اوج مصرف شبکه برق خوزستان در روز شنبه (3 تیرماه) به 8 هزار و 484 مگاوات رسید که در مقایسه با مصرف 7 هزار و 493 مگاوات مشابه سال قبل، رشد 13.

2 درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه حدود 1000 مگاوات افزایش مصرف باعث وارد شدن فشار مضاعف به تجهیزات می شود، افزود: شبکه برق خوزستان با شروع گرما پربار است و افزایش 13 درصدی باعث آسیب به تجهیزات و در نهایت بروز حادثه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: این افزایش و کاهش رشد مصرف برق نشان می دهد که کلید مدیریت شبکه برق به رفتار مشترکان بستگی دارد و این مشترکان هستند که با کاهش و مدیریت مصرف یا با افزایش مصرف، تعیین کننده پایداری شبکه برق خواهند بود.

دشت بزرگ با دعوت از مشترکان به ویژه بخش خانگی برای کاهش مصرف بار سرمایشی، تصریح کرد: با همکاری مشترکان در رعایت الگو و کاهش مصرف می توان همانند سال های قبل با موفقیت از پیک مصرف تابستان عبور کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد حدود 1000 مگاواتی مصرف برق خوزستان در ابتدای هفته

رشد حدود 1000 مگاواتی مصرف برق خوزستان در ابتدای هفته