مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:302023-06-27سياسي

253 نفر زندانی جرایم غیر عمد در زندان های لرستان به سر می برند


در حال حاضر 253 نفر زندانی جرایم غیر عمد در زندان های این استان به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید شهواری در دیدار با اعضای هیئت امنا و کارکنان ستاد دیه لرستان ضمن قدردانی از تلاش ها و صورت گرفته توسط ستاد دیه، اظهار داشت: کار در ستاد دیه یک اقدام جهادی است که سبب کاهش آلام مردم و رضای خداوند متعال می شود چرا که حضور زندانیان جرایم غیر عمد که صرفاً به خاطر عجز از پرداخت بدهی در زندان هستند نه تنها کمکی به رفع مشکل افراد نمی کند بلکه سبب بروز آسیب های اجتماعی می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 253 نفر زندانی جرایم غیر عمد شامل 249 نفر مرد و 13 نفر زن در زندان های استان تحمل حبس می کنند، بیان کرد: لازم است هر چه سریع تر نسبت به تشکیل پرونده این افراد و پیگیری های لازم برای طرح در جلسات هیئت امنا اقدام شده تا زمینه آزادی این افراد فراهم شود.

رییس کل دادگستری لرستان، گفت: با تلاش های صورت گرفته و جذب کمک های خیرین در سال 1401 تعداد 270 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با بدهی 123 میلیارد تومان از زندان های استان آزاد شدند که 254 نفر از آنها مرد و 16 نفر زن بودند.

حجت الاسلام شهواری، افزود: در سه ماهه ابتدای امسال تعداد 91 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با بدهی 153 میلیارد تومان که شامل 89 نفر مرد و دو نفر زن بودند از زندان های اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

253 نفر زندانی جرایم غیر عمد در زندان های لرستان به سر می برند

253 نفر زندانی جرایم غیر عمد در زندان های لرستان به سر می برند