مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-11سياسي

هشدار سردار باقری به عراق


اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این ها مسلح باقی بمانند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در همایش سالانه فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد مقدس از رشد دیپلماسی دفاعی کشور خبر داد و گفت: امروز با اکثر کشورهای همسایه ارتباط داریم و تفاهم نامه ها و قراردادهای متعددی امضا شده است و یا در مسیر امضا قرار دارد.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: رهاورد همه توافقاتی که با کشورهای همسایه به امضا رسیده است، ارتقای امنیت، آرامش و دوستی میان آنها خواهد بود.

وی افزود: مبنای این تفاهمنامه ها، حفظ امنیت منطقه توسط کشورهای منطقه است و این که یک صدا بگوییم برای تأمین امنیت منطقه نیازی به حضور بیگانگان نیست و صهیونیست ها در این منطقه جایی ندارند.

رییس ستادکل نیروهای مسلح وضعیت امنیتی مرزها را نسبت به گذشته فوق العاده بهتر توصیف و درعین حال خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از کشورهای همجوار درباره مسئولیت شان نسبت به مرز به درستی عمل نمی کنند؛ در شمال عراق گروه های تجزیه طلب مسلح حضور دارند که ناامنی هایی را در مرزهای ما ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سردار باقری به عراق

هشدار سردار باقری به عراق