مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:202023-06-28ورزشي

تیم فارس به مقام قهرمانی فوتسال متوسطه اول رسید


قهرمانان المپیاد ورزشی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان قطب دو کشور در سه رشته فوتسال، تنیس روی میز و شطرنج در شیراز معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در مراسم پایانی المپیاد ورزشی دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان قطب دو کشور در دو دوره اول و دوم متوسطه در دبیرستان فرزانگان 1 ناحیه دو شیراز، در رشته فوتسال دوره متوسطه اول، تیم فارس به مقام قهرمانی، کهگیلویه و بویراحمد نایب قهرمان و تیم های خوزستان و بوشهر مشترکا به مقام سوم رسیدند.

متحدزاده افزود: در رشته فوتسال دوره دوم متوسطه، استان بوشهر به مقام قهرمانی و تیم خوزستان به مقام نایب قهرمانی رسید و دانش آموزان سمپادی استان های فارس و چهارمحال بختیاری مشترکا سوم شدند.

وی ادامه داد: در رشته تنیس روی میز در مقطع متوسطه اول، استان اصفهان به مقام اول رسید و استان های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: در رشته تنیس روی میز دانش آموزان دوره دوم متوسطه؛ استان فارس قهرمان شد و استان های اصفهان و خوزستان به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فارس به مقام قهرمانی فوتسال متوسطه اول رسید

تیم فارس به مقام قهرمانی فوتسال متوسطه اول رسید