مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:152023-06-27اجتماعي

پایداری هوا طی چند روز آینده در زنجان


کارشناس مسئول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف است ولی از بعدازظهر با وزش باد نسبتا شدید و گرد و غبار همراه خواهد شد.

- ایسنا/زنجان کارشناس مسئول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف است ولی از بعدازظهر با وزش باد نسبتا شدید و گرد و غبار همراه خواهد شد.

حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شرایط جوی استان در روزهای آینده پایدار است، افزود: هم اکنون هوای گرمی در استان حاکم است که این دما در مناطق گرمسیری به بیش از 40 درجه خواهد رسید.

وی یادآور شد: با توجه به افزایش قابل ملاحظه دما و وزش باد شدید، احتمال آتش سوزی در مراتع و جنگل ها وجود دارد که بر این اساس از هم استانی ها درخواست می شود از روشن کردن آتش در طبیعت و رهاسازی بطری و وسایل شیشه ای و زباله های براق در محیط خودداری کنند.

سلطانی با بیان اینکه روزهای آخر هفته جاری دمای هوا به طور نسبی کاهش خواهد یافت، دمای هوای فعلی زنجان را 22 درجه سانتیگراد ذکر کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه افزایش یافته است.

کارشناس مسئول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری هوا طی چند روز آینده در زنجان

پایداری هوا طی چند روز آینده در زنجان