مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-11سياسي

هشدار برداشت بی رویه شن و ماسه از بستر رودخانه های مازندران


نماینده ولی فقیه در مازندران با هشدار نسبت به برداشت های بی رویه شن و ماسه از بستر رودخانه های مازندران، گفت: برعکس مکان هایی که باید اجازه برداشت داده شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در نشست با مدیرعامل و معاونان شرکت آب منطقه ای مازندران، اظهار کرد: آب سرچشمه و ماده حیات است بی توجهی، ناکارآمدی و نبود نظارت درست همه اینها مساله و معضل آب را بیشتر می کند.

وی افزود: خداوند طوری طبیعت را تنظیم کرده و خودش مدیریت می کند که میزان آب متناسب با کره زمین است اما تدبیر و توزیع درست این آب و آب خوان داری درست و بهداشتی نگهداشتن آب مربوط به هنر ما است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: در گذشته ها آب فراوان بود و نیازی به حفظ و جمع آوری آب نبود، همیشه باران به موقع بود اما اکنون شرایط اینگونه نیست و بشر به جایی نیاز پیدا کرد تا نسبت به ذخیره آب اقدام کند که اگر این کار را نکنیم الفبای مدیریت و شکر از این نعمت را انجام ندادیم.

محمدی لایینی با بیان اینکه در گذشته بیشتر آببندان داشتیم و سد کمتر بود چون تکنولوژی مثل امروز نبود، تصریح کرد: امروز ما سدسازی می کنیم و این هم کار بسیار خوب و درستی اس،:که باید دست کم به میزان مصرف چه شرب و کشاورزی جمع آوری و مهار آب داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار برداشت بی رویه شن و ماسه از بستر رودخانه های مازندران

هشدار برداشت بی رویه شن و ماسه از بستر رودخانه های مازندران