مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 01:302023-07-11سياسي

شورای شهر اهواز هیچ گونه انشقاقی ندارد


در شورای ششم شهر اهواز هیچ گونه انشقاقی وجود ندارد و در راستای تحقق اهداف مشترک و پیشبرد امور شهری کنار هم خواهیم بود.

- اهواز - عضو شورای شهر اهواز گفت: در شورای ششم شهر اهواز هیچ گونه انشقاقی وجود ندارد و در راستای تحقق اهداف مشترک و پیشبرد امور شهری کنار هم خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله زارع زاده عصر سه شنبه در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز با بیان اینکه یکی از شئون مهم شورای شهر، شأن نظارتی آن است، اظهار کرد: هیچ گاه این شأن را از خود سلب نخواهیم کرد، تذکر و طرح سوال از شهردار نیز به همین منظور انجام شده است.

وی با بیان اینکه این مسئله یک فرصت است، تصریح کرد: در اینصورت مدیران شهری در جریان فرآیند کنترل و نظارت، برنامه های خود را رصد می کنند و در صورت مشاهده انحراف از مسیر یا مشکلات، فرصت اصلاح و ترمیم برنامه ها را دارند.

نایب رییس شورای شهر اهواز بیان کرد: در شورای ششم هیچ گونه انشقاقی وجود ندارد، برادر بوده، هستیم و تا آخرین لحظه خدمت، در راستای تحقق اهداف مشترک و پیشبرد امور شهری کنار هم خواهیم بود.

زارع زاده گفت: اگر در حوزه مدیریت همه تعریف و تمجید کنند و اختلاف نظر وجود نداشته باشد، هر سازمانی که باشد روبه فروپاشی خواهد رفت؛ باید تعارض پیش بیاید اما مشکل آنجا به وجود می آید که آن تعارض منفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر اهواز هیچ گونه انشقاقی ندارد

شورای شهر اهواز هیچ گونه انشقاقی ندارد