مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-22سياسي

افتتاحیه مسابقات قرآن جمعیت هلال احمر برگزار شد


در مسابقات قرآن کریم جمعیت هلال احمر بیش از 8 هزار شرکت کننده در این دوره از مسابقات در 12 رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین افتتاحیه کشوری مسابقات قرآن کریم جمعیت هلال احمر که صبح امروز پنجشنبه اول تیرماه در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی برگزار شد.

زهرا مهریزی رییس رویداد و رییس مؤسسه آموزش عالی هلال ایران اظهار داشت: مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و احکام با محوریت دفتر نمایندگی حوزه ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان در حال انجام است.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات انجام شده است و 286 نفر از متسابقین به صورت حضوری و 266 نفر به صورت غیرحضوری در این دو روز در مسابقات شرکت کرده و نفرات برتر اعلام خواهد شد.

مهریزی بیان کرد: این مسابقات با شعار خدمت، صلح و دوستی در حال انجام است و هدف تسکین آلام بشری را دنبال می کند بشردوستی و فراهم کردن آرامش انسان که مورد تاکید قرآن است نیز از جمله اهداف برگزاری این مسابقات به شمار می رود.

وی اظهار کرد: فراگیر کردن صلح و آرامش برای مردم و بشر با این شعار در سطح کشور از جمله اهداف برگزاری مهم است این مسابقات برای اولین بار در جمعیت هلال احمر برای گسترش آموزه های قرآنی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه مسابقات قرآن جمعیت هلال احمر برگزار شد

افتتاحیه مسابقات قرآن جمعیت هلال احمر برگزار شد