مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-03پزشكي

جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی چند مرحله ای می شود


معاون آموزشی وزارت بهداشت از اعلام فراخوان جذب 3 هزار عضو هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و عنوان کرد: فراخوان به صورت چند مرحله ای و با توجه به نیاز مناطق انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد در نشست با اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری سال 1402 و ارتقاء شرایط رفاهی دستیاران، افزود: در دولت سیزدهم، طرحی برای افزایش حقوق دستیاران به سازمان برنامه و بودجه ارائه شد تا آنها همانند پزشکان عمومی، حقوق دریافت کنند.

باقری فرد با بیان این مطلب که آموزش یک کار تخصصی است و تغییرات باید به صورت کارشناسی انجام شود، خاطرنشان کرد: کیفیت آموزش پزشکی ایران باعث افتخار و توسعه بحث توریسم درمانی در کشور شده است؛ آموزش باید پویا و به روز باشد و آیین نامه ها بر اساس شرایط مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود: برای نمونه این مبحث می توان به افزایش جذب فلوشیب در سال 1401 براساس انجام مصاحبه ساختار مند ، لحاظ شدن دو رشته جراحی قلب و جراحی توراکس در آزمون دستیاری و شرکت در آزمون دستیاری رشته طب اورژانس و بیهوشی بدون گذاراندن طرح اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی چند مرحله ای می شود

جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی چند مرحله ای می شود