مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-18سياسي

محرم، فرصتی برای بازنگری و تحول مثبت در خود است


مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: ماه محرم با یادآوری های معنوی و اخلاقی از امام حسین و یاران وفادار او، نقش مهمی در تقویت ایمان و ارتقاء اخلاق اجتماعی انسان ها ایفا می کند و موجب ایجاد همدلی و همبستگی در بین مسلمانان می شود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: ماه محرم با یادآوری های معنوی و اخلاقی از امام حسین و یاران وفادار او، نقش مهمی در تقویت ایمان و ارتقاء اخلاق اجتماعی انسان ها ایفا می کند و موجب ایجاد همدلی و همبستگی در بین مسلمانان می شود.

این ماه فرصتی است که مردم نیز به بازنگری و تحول مثبت در خود، دعوت می شوند.

صادق برزگر در آستانه ماه محرم اظهار کرد؛ محرم به عنوان یک میراث فرهنگی بسیار مهم در تاریخ و فرهنگ اسلامی به شمار می آید.

این ماه و رویدادهای مرتبط با آن نه تنها برای مسلمانان بلکه برای جوامع مذهبی از اهمیت فرهنگی و تاریخی ویژه ای برخوردار است.

محرم و واقعه عاشورا، در سال61 هجری قمری، به وقوع پیوست.

این رویداد تأثیر بسزایی در تاریخ اسلامی و جهان داشته و همواره به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت، در مقابل ظلم و ستم شناخته می شود.

این ارزش تاریخی باعث شده تا هرساله در طول ماه محرم، مسلمانان به یاد این رویداد تاریخی و ارزش آن بیفتند و از طریق عزاداری و تعزیه خوانی، از این میراث گران بها که موجب ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم، فرصتی برای بازنگری و تحول مثبت در خود است

محرم، فرصتی برای بازنگری و تحول مثبت در خود است