مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-11اجتماعي

طراحی برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس بوشهر


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از طراحی برنامه های متنوع برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی موحدی صبح سه شنبه در آیین افتتاح خانه یاریگران زندگی ویژه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی دانش آموزان استان بوشهر اظهار داشت: این فضا با کار جهادی راه اندازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر مقابله با مواد مخدر را بسیار مهم دانست و بیان کرد: مأموریت این مدرسه مقابله با آسیب های اجتماعی و پیشگیری آن در جامعه است.

موحدی توانمندسازی و مهارت آموزی دانش آموزان تغییر باورهای نادرست و تحمیل اندیشه های غلط به دانش آموزان را از اهداف دشمنان در تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی دانست و گفت: برای مقابله با آسیب های اجتماعی برنامه های مختلفی از جمله اردوهای راهیان نور، فرهنگی، سیاحتی و دیگر حوزه ها در طول سال تحصیلی ارائه می شود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر در بهترین شرایط تعاملی با دستگاه های اجرایی، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه، نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و دیگر حوزه ها قرار دارد.

موحدی گفت: تیم های تخصصی مشاوره ای در خانه یاریگران زندگی آموزش و پرورش استان بوشهر با مشارکت دستگاه های مختلف از جمله بهزیستی، دادگستری، سپاه، کمیته امداد مستقر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس بوشهر

طراحی برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس بوشهر