مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-08اقتصادي

رکورد پیک مصرف تاریخ شبکه برق خوزستان شکسته شد


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از ثبت رکورد جدید مصرف برق و شکسته شدن پیک مصرف شبکه برق خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود دشت بزرگ با اعلام این خبر اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته مصرف شبکه برق به هشت هزار و 863 مگاوات رسید که یک رکورد جدید مصرف در شبکه برق خوزستان است.

وی با بیان اینکه این میزان از مصرف در دمای 50 درجه به وقوع پیوسته است، تشریح کرد: مصرف هشت هزار و 863 مگاوات نسبت به مصرف هشت هزار و 87 مگاوات سال قبل، رشد 9.

59 درصدی را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: پیک مصرف شبکه برق خوزستان در سال 1401 در 18 مرداد و در دمای 54 درجه با مصرف هشت هزار و 806 مگاوات رخ داده که با ثبت مصرف جدید، یک ماه زودتر از موعد و در درجه دمایی کمتر به وقوع پیوسته است.

دشت بزرگ با بیان اینکه ثبت رکورد جدید مصرف در شبکه برق خوزستان در یک روز تعطیل (جمعه 16 تیرماه) اتفاق افتاده است، بیان کرد: این میزان از مصرف در حالی به ثبت رسیده که ادارات و سازمان ها تعطیل بوده و میزان بار مصرفی آنها در شبکه وجود نداشته است.

وی با درخواست از مردم برای رعایت الگوی مصرف برق، تاکید کرد: 83 درصد از مصرف شبکه برق خوزستان مربوط به بخش خانگی به ویژه بار سرمایشی است و ثبت یک رکورد جدید مصرف در روز تعطیل نشان می دهد که بخش خانگی بیشترین اثرگذاری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد پیک مصرف تاریخ شبکه برق خوزستان شکسته شد

رکورد پیک مصرف تاریخ شبکه برق خوزستان شکسته شد