مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:102023-06-23فرهنگي

مصلحت در تلویزیون، نگهبان شب در رادیو


فیلم های سینمایی «مصلحت» و «پیمان the covenant» در برنامه تلویزیونی نقد سینما و فیلم سینمایی «نگهبان شب» درباره رادیویی سینماگرام بررسی و تحلیل می شوند.

- فیلم های سینمایی مصلحت و پیمان the covenant در برنامه تلویزیونی نقد سینما و فیلم سینمایی نگهبان شب درباره رادیویی سینماگرام بررسی و تحلیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، بیست و چهارمین قسمت از برنامه نقد سینما که جمعه، 2 تیر ماه روی آنتن شبکه چهار سیما می رود، به نقد و بررسی فیلم های سینمایی مصلحت و the covenant (پیمان) اختصاص دارد.

در میز نقد سینمای ایران محمد صابری، روزنامه نگار سینمایی با حسین دارابی و محمدرضا شفاه که به ترتیب کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی مصلحت هستند گفت وگو می کند.

آرش خوشخو و محمدرضا مقدسیان در میز نقد سینمای جهان این هفته به نقد و بررسی فیلمthe covenant (پیمان) به کارگردانی گای ریچی می پردازند.

همچنین در میز گفت و گوی ویژه با موضوع سینمای استراتژیک امیررضا مافی میزبان نصرت الله تابش است.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی نقد سینما به تهیه کنندگی یوسف بچاری ، به میزبانی امیررضا مافی و به همت سازمان سینمایی سوره هرهفته جمعه ها ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه چهار سیما زنده روی آنتن می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلحت در تلویزیون، نگهبان شب در رادیو

مصلحت در تلویزیون، نگهبان شب در رادیو