مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:402023-06-27اقتصادي

چلچراغ حمایت از تولیدات خراسان جنوبی روشن شد


حمایت از تولید داخلی و به خصوص تولیدات استانی همواره از سوی مسئولان خراسان جنوبی در جلسات مختلف مطرح شده بود این بار این حمایت با حضور سازمان بازرسی استان رنگ و بوی عملیاتی گرفته است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: حمایت از تولید داخلی و به خصوص تولیدات داخل استانی از تریبون های مختلف در استان خراسان جنوبی مطرح شده است اما آنچنان که باید و شاید در میدان عمل اجرایی نمی شد و به عبارتی نظارتی برای تحقق این مهم نبود.

این بار اما اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان پیگیری های مستمر و برگزاری جلسات با سازمان بازرسی و دستگاه قضایی و سایر دستگاه های دخیل به دنبال عملیاتی کردن این موضوع است.

مرتضی ذاکریان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد خراسان جنوبی که با حضور بازرس کل استان برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین موضوع در قوام و دوام جامعه بشری مبارزه با فساد و فساد ستیزی است.

وی به مسری بودن فرآیند فساد اشاره کرد و گفت: فساد به شدت تسری پیدا می کند و شاید در واقع در لابه لای پرونده های قضایی این حجم از فساد وجود نداشته باشد اما در ذهن عامه مردم ریشه دوانده و این مهم سایر اقشار را ممکن است به این ترغیب و تشویق کند که وقتی همه دارند به این سمت و سو می روند چرا ما نرویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چلچراغ حمایت از تولیدات خراسان جنوبی روشن شد

چلچراغ حمایت از تولیدات خراسان جنوبی روشن شد