مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-07سياسي

حس خوب شهرقدسی ها در روز غدیر


عید غدیر خم روز مهرورزیدن، اطعام دادن و بخشیدن است و در این روز بزرگ همه مردم شهرقدس دست به دست هم داده و به عشق علی(ع) شادمانی می کنند و جشن می گیرند.

- خبرگزاری فارس-شهرقدس؛ سیده طیبه عزتی: دهه ولایت و امامت از عید قربان روز رهایی از دلبستگی های دنیایی و دل سپردن به خداوند، تا عید غدیر روز کامل شدن دین و میثاق با پروردگار، ایامی با حلاوت بسیار برای شیعیان است.

این دهه ارزشمند هر چه به روز غدیر نزدیک تر می شود، تکاپوی مردم هم برای برگزاری جشن ها بیشتر شده و شیعیان علی(ع) با شور و شوق از عید غدیر استقبال می کنند چراکه در این روز تمام مردم مهمان امیرالمومنین هستند.

 هرکس تا جایی که می تواند عشق و ارادت خود را به هر نحوی نشان می دهد، از دستگیری مستمندان و اهدای بسته های معیشتی گرفته تا کمک در برگزاری جشن های محله ای، خیابانی، خانگی و حتی انجام کارهای فرهنگی و هنری که همگی فقط به عشق علی(ع) است.

  این روزها و شب ها از کوچه و خیابان های شهرقدس که می گذری همه جا صدای یاعلی را می شنوی، یکی درحال برپایی ایستگاه های صلواتی است و دیگری درحال آماده سازی بساط پذیرایی.

عده ای درحال نصب پرچم و آذین بندی هستند و برخی هم کاروان های شادی غدیر راه انداخته و همراه نوجوانان و جوانان در محله های مختلف بشارت دهنده این روز بزرگ هستند و یه حس خوب ، موک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حس خوب شهرقدسی ها در روز غدیر

حس خوب شهرقدسی ها در روز غدیر