مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-22سياسي

مهدی رسولی: برای جهاد تبیین باید به دنبال دل های افراد باشیم


مهدی رسولی با اشاره به اینکه در جهاد تبیین باید به دنبال دل های افراد باشیم، مطرح کرد: تربیت با تسخیر دل ها رقم می خورد و تا زمانی که نتوانیم دل ها را تحت تأثیر قرار دهیم در تربیت موفق نخواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مهدی رسولی در هفدهمین همایش مدیران هیأت های محوری و برگزیده کشوری که با عنوان هیأت و تربیت 2 در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع تربیت و هویت هیأت یک بحث بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه در جهاد تبیین باید به دنبال دل های افراد باشیم، مطرح کرد: تربیت با تسخیر دل ها رقم می خورد و تا زمانی که نتوانیم دل ها را تحت تأثیر قرار دهیم در تربیت موفق نخواهیم شد.

این مداح سرشناس کشورمان با بیان اینکه تعصب نسبت به روضه امام حسین(ع) یک ظرفیت ارزشمند است، عنوان کرد: امروز برای بهبود شرایط جامعه به استفاده از این ظرفیت بسیار نیازمند هستیم.

وی با اشاره به اینکه کاهش حضور قشر جوان و نوجوان در هیأت ها بسیار خطرناک است، خاطرنشان کرد: مجلس و روضه امام حسین(ع) بهترین محل برای تربیت است که باید از آن استفاده شود.

آبفروش: ذات اصلی هیأت جریان تربیتی است رحیم آبفروش دبیر جامعه ایمانی مشعر نیز در این همایش اظهار کرد: خروج همایش از مرکزیت کشور به شهرهای دیگر اگرچه موانع زیادی داشت ولی اتفاق خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی رسولی: برای جهاد تبیین باید به دنبال دل های افراد باشیم

مهدی رسولی: برای جهاد تبیین باید به دنبال دل های افراد باشیم