مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-19اقتصادي

مناسب سازی ادارات شهرستان ری برای معلولان قابل استفاده نیست


رییس اداره بهزیستی شهرستان ری گفت: میزان مناسب سازی اصولی در شهرستان ری در حدود 15 درصد است و باقی اقدامات استاندارد و مناسب برای تردد معلولان و جانبازان نیست.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، داود خادم رییس اداره بهزیستی شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهزیستی تنها مرجع و متولی رسیدگی به آسیب های اجتماعی و اعتیاد نیست و 16 دستگاه دولتی دیگر نیز باید در این زمینه اقدام کنند تا به قدر کفایت، کنترل و پیشگیری صورت گیرد.

وی افزود: در طول یک سال گذشته بخشی از نیازهای معلولان در حوزه تجهیزات توان بخشی با اعتباری در حدود 4 میلیارد تومان تهیه و به معلولان اهدا شده و همچنین در حدود 8 میلیارد تومان در زمینه درمان، توان پزشکی و غیره از سوی اداره بهزیستی در اختیار معلولان و خانواده های آن ها قرار گرفته است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان ری در ادامه گفت: تسهیلات اشتغال نیز در این شهرستان به معلولین، معتادین، زنان سرپرست خانوار و به طور کلی به حدود 400 نفر از جامعه هدف بهزیستی معادل 44 میلیارد تومان ارائه شده است.

خادم با اشاره به توجه خانواده ها به پیشگیری از معلولیت ها و انجام آزمایش های ژنتیک ابراز داشت: سال گذشته 136 نفر آزمایش ژنتیک در آزمایشگاه های طرف قرار داد انجام دادند و در این زمینه هر شهروندی که احتمال وجود اختلالات ژنتیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی ادارات شهرستان ری برای معلولان قابل استفاده نیست

مناسب سازی ادارات شهرستان ری برای معلولان قابل استفاده نیست