مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-09اقتصادي

تولید روزانه 750 تن روغن در کارخانه کشت و صنعت خزل نهاوند


مدیرعامل کارخانه کشت و صنعت خزل و روغن نگین نهاوند گفت: این کارخانه روزانه 250 تن روغن بسته بندی شده و 500 تن روغن تصفیه شده تولید می کند.

- ایسنا/همدان مدیرعامل کارخانه کشت و صنعت خزل و روغن نگین نهاوند گفت: این کارخانه روزانه 250 تن روغن بسته بندی شده و 500 تن روغن تصفیه شده تولید می کند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان به همراه رییس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند و جمعی از کارشناسان یکشنبه 18 تیرماه از شرکت کشت و صنعت خزل نهاوند و کارخانه تولید خوراک دام و طیور، مکمل آبزیان و روغن نگین بازدید کرد.

امیرحسین نقی پور، مدیرکل دامپزشکی استان از نزدیک در جریان روند کاری و مسائل و مشکلات این مجموعه تولیدی قرار گرفت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این کارخانه شامل سیلوهای انبار نهادهای دامی، خط قرنطینه، انبار محصولات تولیدی، بخش اوپراتور، سوپر پخت، دستگاه آسیاب، دستگاه میکس کنسانتره، بخش دیگ بخار، بخش پمپاژ روغن مایع و واحد بسته بندی این مجموعه، بر ضرورت اهتمام مداوم در تأمین سلامت و کیفیت خدمات ارائه شده تاکید کرد.

وی حمایت قاطع دامپزشکی استان را از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری بخش خصوصی به ویژه شرکت کشت و صنعت خزل در راستای ارائه محصول با کیفیت و تضمین سلامت محصولات در سال مهار تورم، رشد تولید اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 750 تن روغن در کارخانه کشت و صنعت خزل نهاوند

تولید روزانه 750 تن روغن در کارخانه کشت و صنعت خزل نهاوند