مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-24اقتصادي

حذف 12 نقطه ورودی فاضلاب به کارون در اهواز تا پایان سال


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از حذف 12 نقطه ورودی فاضلاب به رودخانه کارون در مقطع شرق اهواز تا پایان سال خبر داد و گفت: هیچ مساله ای در بحث تامین اعتبار پروژه های در حال اجرای فاضلاب وجود ندارد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از حذف 12 نقطه ورودی فاضلاب به رودخانه کارون در مقطع شرق اهواز تا پایان سال خبر داد و گفت: هیچ مساله ای در بحث تامین اعتبار پروژه های در حال اجرای فاضلاب وجود ندارد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای حذف ورود فاضلاب به رودخانه کارون در مقطع اهواز اظهار کرد: در حال حاضر در 24 نقطه فاضلاب وارد رودخانه کارون می شود.

6 نقطه ای که فاضلاب از منطقه ملی راه وارد رودخانه کارون می شود با توجه به اقدامات انجام شده تا تیرماه جمع آوری و دیگر فاضلاب از آن 6 نقطه وارد کارون نخواهد شد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده و اقدامات در حال انجام تا پایان دی ماه 10 نقطه ورودی فاضلاب به رودخانه کارون در اهواز حذف خواهد شد و تا پایان سال این عدد به 12 نقطه در مقطع شرق اهواز خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: اگر کارها طبق روال انجام شود 12 نقطه ورودی فاضلاب باقی می ماند که برای سال آینده خواهد بود و در سال آینده حذف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 12 نقطه ورودی فاضلاب به کارون در اهواز تا پایان سال

حذف 12 نقطه ورودی فاضلاب به کارون در اهواز تا پایان سال