مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:532023-07-12فرهنگي

نگاهی به درون آدم ها از دریچه «تنهایی»


نمایش «تنهایی» که در سالن تماشاخانه مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به روی صحنه رفته است، داستان تنهاییِ اقشار مختلف جامعه ما را نشان می دهد.

- ایسنا/اصفهان نمایش تنهایی که در سالن تماشاخانه مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به روی صحنه رفته است، داستان تنهاییِ اقشار مختلف جامعه ما را نشان می دهد.

عرفان خالقی در گفت وگو با ایسنا و با بیان اینکه نمایش تنهایی اولین اثری است که از سوی گروه او با نام آئورا بانو به روی صحنه می رود، بیان کرد: موضوع این نمایش در ارتباط با یک ساختمان 4 طبقه است که زندگی ساکنان هرکدام از آن ها در 4 اپیزود روایت شده و در خصوص تنهاییِ افرادی است که در آن ساختمان زندگی می کنند.

طراح، کارگردان و تهیه کننده نمایش تنهایی با اشاره به اینکه این نمایشنامه بر اساس متنی از نوید ایزدیار به نام آپارتمان لاله اقتباس شده است، خاطرنشان کرد: ما از این متن الگو گرفته و یک متن جدید برای نمایشنامه نوشته ایم و وقتی که با گروهمان شروع به تمرین کردیم این دغدغه برای ما شکل گرفت که بازیگرانی که با آن ها کار می کردیم تمام اتودهای نمایشی که مضمون غمگین و تلخ دارند را راحت تر از اتودهای نمایش های شاد اجرا می کردند و این مسئله برای ما به یک دغدغه تبدیل شده بود که چرا این گونه است؛ من نیز با خواندن این متن مخصوصاً وقتی راجع به تنهایی آدم ها حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به درون آدم ها از دریچه «تنهایی»

نگاهی به درون آدم ها از دریچه «تنهایی»