مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 22:452023-07-01حوادث

صدور دستورات قضایی برای دستگیری عامل شهادت مامور فراجا در بافت کرمان


یک مامور فراجا به شهادت می رسد و 2 مامور دیگر مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده اند؛ حال عمومی آنان مساعد اعلام شده است.

- یک مامور فراجا به شهادت می رسد و 2 مامور دیگر مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده اند؛ حال عمومی آنان مساعد اعلام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت کرمان اعلام کرد که دستورات قضایی برای دستگیری عامل شهادت شهید کریمی از ماموران فراجا صادر شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان؛ عنایت الله دهقانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت، گفت: عصر امروز شنبه، ماموران انتظامی شهرستان برای دستگیری یک محکوم سابقه دار به محل مخفیگاه او مراجعه می کنند که متهم با یک قبضه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سوی ماموران می کند.

  وی اظهار کرد: در این درگیری یک مامور فراجا به شهادت می رسد و 2 مامور دیگر مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده اند؛ حال عمومی آنان مساعد اعلام شده است.

  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت، عنوان کرد: دستورات قضایی برای دستگیری عامل شهادت شهید کریمی از ماموران فراجا صادر شده است.

  دهقانی همچنین اعلام کرد: ضارب از افراد شرور است که سابقه قاچاق مواد مخدر، ایراد ضرب و جرح عمدی، شرارت و ناامنی را در سابقه خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستورات قضایی برای دستگیری عامل شهادت مامور فراجا در بافت کرمان

صدور دستورات قضایی برای دستگیری عامل شهادت مامور فراجا در بافت کرمان