مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 21:402023-06-28سياسي

بررسی مشکلات معلولین کرمانشاه با حضور مدیرکل بهزیستی استان


کارگروه معلولین مجمع مطالبه گران کرمانشاه طی دیداری مشکلات جامعه معلولین را با مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه مطرح و خواستار بر طرف شدن آن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه کارگروه معلولین مجمع مطالبه گران کرمانشاه بعد از ظهر چهارشنبه با شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه با معرفی مجمع مطالبه گران کرمانشاه و ظرفیت های آن تعدادی از خواسته ها و مشکلات حوزه معلولین کرمانشاه از جمله طرح مسکن ملی و مشکل رفت و آمد آنها توسط مهدی ساعدی مسئول کارگروه معلولین مجمع مطالبه گران کرمانشاه مطرح شد.

شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه دستور پیگیری اختصاص زمین به معلولین استان کرمانشاه را صادر کرد و گفت: خانواده های دارای 2 معلول در اولویت هستند.

وی افزود: در مورد وسایل حمل و نقل نیز با نامه نگاری هایی که با شهرداری و سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه صورت گرفته اتوبوس های ویژه معلولین که دارای رمپ دار هستند در داخل مسیرها قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، با پیگیری های مجمع مطالبه گران از رییس سازمان حمل و نقل مسافر مقرر شد که طی 10 روز آینده این اتوبوس ها آغاز به کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات معلولین کرمانشاه با حضور مدیرکل بهزیستی استان

بررسی مشکلات معلولین کرمانشاه با حضور مدیرکل بهزیستی استان