مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-16سياسي

کسانی که در مسیر ناامید کردن مردم قدم بر می دارند در زمین دشمن بازی می کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کسانی که در مسیر ناامید کردن مردم قدم بر می دارند در زمین دشمن بازی می کنندچرا که امروز دشمنان جنگ تمام عیارتری نسبت به جنگ های گذشته علیه ما شروع کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از نخبگان و فعالان عرصه عفاف و حجاب استان کردستان که با حضور و همکاری ادارات کل استان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که توسط امام راحل به این ملت هدیه شد و شکر آن را نمی توانیم با هیچ زبانی بیان کنیم.

وی در ادامه به فلسفه تجلیل از بانوان محجبه اشاره کرد و گفت: امروز ما از کسانی تجلیل می کنیم که به بندگی خدا افتخار می کنند اینکه نماد بندگی خداوند متعال را به تن دارند و آن را به ابنا بشر معرفی می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: ملائکه آستان الهی اختیار ندارند اما بشر مختار به انتخاب خیر و شر است و امروز افتخار بانوانی که در این مجلس شرف حضور دارند این تکلیف را بر خود قبول کرده اند که بنده خوب خدا باشند.

وی گفت: بعد از انقلاب رسول اکرم(ص) در عربستان و رحلت ایشان و مصائبی که بر امت مسلمان گذشت و اقدامات جدی که برای حذف اسلام و نام پیامبر از سوی دشمنان این دین الهی صورت گرفت امام راحل ندای احیای دین اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که در مسیر ناامید کردن مردم قدم بر می دارند در زمین دشمن بازی می کنند

کسانی که در مسیر ناامید کردن مردم قدم بر می دارند در زمین دشمن بازی می کنند